Blog 13/11
ADDIE-
Analysis
De tweede marktdag is achter de rug, ons pilotopdracht hebben we
op 3 november ingeleverd en het is nu allemaal afwachten. Het maken van de
reflecties blijft vaag, Floor en ik(Awishan) wachten op goedkeuring en extra
hulp hierin. Ook is het nog steeds afwachten op de uitslag van twee tentamens,
waarvan onduidelijk is wat er aangevuld moet worden.
Jan is afwezig waardoor we eigenlijk niet verder kunnen met het
onderzoek en op goedkeuring van ons voorstel wachten. Hier en daar is er dus
binnen ons groepje onrust.
Tijdens de marktdag is besloten de pilotopdracht door te zetten
naar het project. Door het ontbreken van wifi op het Regio-college en het
steeds uitstellen van de verhuisplannen. Leek het ons een goed idee om de docenten
meer ondersteuning te bieden bij het inzetten van flip the classroom. Veel
docenten hebben erover gehoord maar hebben er nog niet echt een duidelijk beeld
bij.
Voor zover we het project op de marktdag hebben kunnen bespreken
waren de docenten tevreden met onze ideeën. We gaan een handleiding maken voor
de docent op het Regio-college m.b.t. flip the classroom. Daarnaast bieden we
ze een aantal tools aan en organiseren we twee workshopdagen.
Afgelopen dinsdag hebben we opnieuw afgesproken in de bibliotheek
van de HVA. De projectvoorstel is opgesteld en staat nu duidelijk op papier. We
hebben afgesproken deze 13 november 2016 op te sturen naar Ria en Geert.
Ook de eerste taken voor het project zijn deels verdeeld,
natuurlijk moeten we wel wachten op goedkeuring willen we definitief starten
met het project. Omdat we wekelijks moeten aantonen wat we hebben gedaan,
hebben we besloten de blog voor te zetten als een ‘’logboek’’.
Deze eerste blog is dan ook vooral gericht op de analyse fase
volgens het ADDIE-model.
Voor nu is het vooral HEEL VEEL afwachten. Wachten op goedkeuring
van ons projectvoorstel. Wachten op goedkeuring van de onderzoeksvoorstellen, extra
steun bij reflectie voor Awishan door Roeland en afwachten op de twee
tentamens.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten